Referanse: Nationaltheateret

You are currently viewing Referanse: Nationaltheateret

Nationaltheatret er Norges største teater. Hvert år gjennomføres det over rundt 1.000 forestillinger med over 200.000 besøkende. Huset er avhengig av en solid samarbeidsparter på IT for å sikre sin kunstneriske virke og vekstambisjon. Under kan du lese deres opplevelse av Upheads som IT-leverandør. 

– Vi i Nationaltheatret har tidligere brukt den samme IT-leverandøren i en lang årrekke. I 2019 bestemte vi oss derfor for å gå ut på anbud for å etablere en ny avtale for drift av IT-infrastruktur og applikasjoner. Anbudet fikk flere gode søkere, men Upheads svarte best på våre behov og vant derfor kontrakten, sier Linn Schønemann, IT-leder hos Nationaltheatret.

En del av vår egen organisasjon
– Etter byttet har vi vært svært fornøyde med de hyggelige og dyktige menneskene som jobber i Upheads. Både Service Desk i Stavanger og våre tildelte konsulenter i Oslo, som kommer innom oss fast flere ganger i måneden. Vi har et tett og produktivt samarbeid og når vi ringer til Service Desk får vi alltid kjapp og god hjelp. Det oppleves faktisk som om Upheads er en del av vår egen organisasjon!

Proaktive rådgivere
– I vårt arbeid med Upheads ønsker vi spesielt å trekke frem tilgangen på dyktige fagfolk innenfor det brede IT-feltet. Enten det gjelder opplæring i Microsoft Office 365-pakken, et intern kurs i IT-sikkerhet, oppfølging av GDPR eller større prosjekter som innføring av nye IT-systemer med integrasjoner mot våre eksisterende plattformer. Konsulentene er proaktive rådgivere som ser hvilke forbedringer vi bør gjøre innenfor de gitte rammene for en offentlig bedrift som oss.

– Upheads er en partner som strekker seg langt for å bistå oss. Med tilgang på dyktige fagfolk blir de som en forlenget arm hva angår IT.

– Vi vil absolutt anbefale Upheads som IT-leverandør til alle andre bedrifter som vurderer å skifte IT-bedrift!