Komplett forretningssystem tilpasset din bedrift

Skytjenesten Bravo digitaliserer og effektiviserer din forretningsdrift. Systemet har flere bransjespesifikke moduler, som gjør at vi lett kan skreddersy en løsning til din bedrifts behov.

Bravo gir deg praktiske verktøy som sparer tid og sikrer enhetlige prosesser i virksomheten. Systemet er kostnadseffektivt, du slipper flere datakilder og betaler kun for faktisk bruk.

Løsningen brukes av både selgere, servicepersonell, innleide og timebaserte medarbeidere. Lager- og logistikkmedarbeidere jobber også i samme system.

Grunnfunksjonalitet

Oversiktlig CRM-system for kundehåndtering.

Aktivitet og selgeroppfølging

Dekker alle behov innen salg, aktiviteter, tilbud og oppfølging.

Faktura

Behandle utgående og innkommende fakturaer fra Bravo. 

Regnskap

Bravo integreres med ditt eksisterende regnskapssystem.

Kundeweb

Tilgjengeliggjør informasjon og kundedata for dine kunder.

Innkjøp og leverandør

Registrer og behandle innkjøp, godkjenn og bokfør inngående faktura.

Spørreundersøkelser og utsendelser

Send ut kundeundersøkelser, kampanjer eller informasjon til dine kontakter.

Utlegg og reise​

Personalarkiv med utlegg,  reiseregning og ferieregistrering.

Bransjespesifikke moduler

Logistikk

Avanserte logistikkfunksjoner som lar deg planlegge, administrere og organisere vare- og informasjonsstrøm.

Produksjonsplanlegging og lagerkontroll

Prognoser og oversikt på lagernivå, produksjonskapasitet og behovet for å produsere varer (MPS/ERP).

Prosjekt- og timeregistrering

Registrer og hold orden på timer for konsulenter og prosjekter.

Nettbutikk

Gjør dine varer tilgjengelig på internett.

Tjenester og abonnement

Registrering, fakturering og oversikt over repeterende tjenester/abonnement

Arbeids- og serviceordre​

En arbeidsordre er oppgaver som skal utføres og benyttes for å holde oversikt og koordinere aktiviteter.

Vedlikehold og verktsted

Kontroll over servicejobber som skal utføres på utstyr og maskiner. 

Hva passer best for din virksomhet?