
Komplett forretningssystem tilpasset din bedrift
Skytjenesten Bravo digitaliserer og effektiviserer din forretningsdrift. Systemet har flere bransjespesifikke moduler, som gjør at vi lett kan skreddersy en løsning til din bedrifts behov.
Bravo gir deg praktiske verktøy som sparer tid og sikrer enhetlige prosesser i virksomheten. Systemet er kostnadseffektivt, du slipper flere datakilder og betaler kun for faktisk bruk.
Løsningen brukes av både selgere, servicepersonell, innleide og timebaserte medarbeidere. Lager- og logistikkmedarbeidere jobber også i samme system.
Grunnfunksjonalitet
Aktivitet og selgeroppfølging
Dekker alle behov innen salg, aktiviteter, tilbud og oppfølging.
Faktura
Behandle utgående og innkommende fakturaer fra Bravo.
Regnskap
Bravo integreres med ditt eksisterende regnskapssystem.
Kundeweb
Tilgjengeliggjør informasjon og kundedata for dine kunder.
Innkjøp og leverandør
Registrer og behandle innkjøp, godkjenn og bokfør inngående faktura.
Spørreundersøkelser og utsendelser
Send ut kundeundersøkelser, kampanjer eller informasjon til dine kontakter.
Utlegg og reise
Personalarkiv med utlegg, reiseregning og ferieregistrering.
Bransjespesifikke moduler
Logistikk
Produksjonsplanlegging og lagerkontroll
Prognoser og oversikt på lagernivå, produksjonskapasitet og behovet for å produsere varer (MPS/ERP).
Prosjekt- og timeregistrering
Registrer og hold orden på timer for konsulenter og prosjekter.
Nettbutikk
Gjør dine varer tilgjengelig på internett.
Tjenester og abonnement
Registrering, fakturering og oversikt over repeterende tjenester/abonnement
Arbeids- og serviceordre
En arbeidsordre er oppgaver som skal utføres og benyttes for å holde oversikt og koordinere aktiviteter.
Vedlikehold og verktsted
Kontroll over servicejobber som skal utføres på utstyr og maskiner.